Vissa dagar..

I dag har jag en sådan dag som jag bara vill stanna i sängen och sova bort hela dagen. Känner mig lite ”under the weather” och aningen ledsen. Lite smågnabb med en tjejkompis som jag känner sviker, lite rastlöshet över att inget händer på viktfronten. Har kollat upp det sista och insett att jag borde ta bort bönor, frukt, russin och honung från min ”diet”. Nu hoppas jag att det skall bli en förändring. Skall besöka en annan tjejkompis i dag som alltid har goda råd och som får mig på gott humör – ser fram emot det!

Jessica Claire tar fantastiska bilder, och i dag passar den bäst, denna ljuvliga bild av bebisen som sover, oventande om livets hårda tag som väntar.

Kommentera

