Chinese beauty

Jag har fått publik. Tjejkompisen har åkt på kurs och jag är hundvakt i helgen. Han följer mig vartän jag går och ifall jag sätter mig ner så lägger han huvudet i min famn och tittar på mig med bedjande ögon helt tills han får komma upp i soffan. Där somnar han nöjd ihopkrupen till en liten varm boll.

Kinesiskor gör mig förbryllad. De har ett sådant urfeminint sätt att vara på och blir nästan alltid förtjusande vackra på bild. Som blommor. Alla vackra i sin egen unika perfektion.

Kommentera

